Ügyfélszolgálat: +36 20 939-2035 Nyitvatartás: H-Cs: 08:00-16:30, P: 08:00-14:00, hétvégén zárva

anyagleadás

Nyomdakész anyagom van, hogyan rendelhetem meg?

A termék kiválasztása után a “Termék jellemzők megadása” oldalon válasszad a “saját, nyomdakész állomány feltöltése” lehetőséget, majd a következő oldalon töltsd fel az állományodat.

Másik lehetőség: emailen küldjed el, a megrendelés adatainak megadásával.

Saját arculatú terméket szeretnék. El tudják készíteni és feltenni a honlapra?

Igen, van lehetőség a sablonoktól eltérő grafikájú termékek használatára. Természetesen mi is el tudjuk készíteni az elképzeléseid szerint. Vedd fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu e-mailen, vagy munkaidőben – hétköznap 8.00-16.00 óra között – telefonon.

Saját arculatú terméket szeretnék használni. Más is hozzá tud férni?

Nem. Amennyiben a kész sablonoktól eltérő, saját arculatú terméked van azt kizárólag Te tudod használni. Bejelentkezésed után, a saját sablonok között fogod megtalálni. Ezt más nem láthatja csak Te és mi.

A sablonok között nem szereplő, általam más módon megszerkesztett terméket is ki tudnak nyomtatni?

Igen. Elküldheted a saját szerkesztésű sablonodat is. Fontos, hogy 1:1 arányú, 300 dpi felbontású jpg filet vagy vektorgrafikus állományt küldjél. Amennyiben kifutó a grafika, úgy minden oldalon 2-2 mm rátöltést használj. Ajánljuk, hogy ilyen esetben először vedd fel velünk a kapcsolatot az esetleges hibák elkerülésére.

Fel tudom tölteni saját cégemblémánkat?

Igen. Van lehetőség saját embléma feltöltésére. Fontos, hogy 1:1 méretű, 300 dpi felbontású jpg kiterjesztésű file-t küldjél.

A monitoron szereplő MINTA felirat a készterméken is látható lesz?

Nem. A “MINTA” felirat a készterméken nem fog szerepelni.