Ügyfélszolgálat: +36 20 939-2035 Nyitvatartás: H-Cs: 08:00-16:30, P: 08:00-14:00, hétvégén zárva

ÁSZF

Általános Értékesítési, Szállítási és Fizetési Feltételek

 

AMENNYIBEN ELŐSZÖR VÁSÁROLSZ NÁLUNK, FELTÉTLENÜL OLVASD EL AZ ALÁBBI TUDNIVALÓKAT VALAMINT A JOGI NYILATKOZATOT!
Megrendelésed jóváhagyásával a távollevők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabály értelmében az oldalunkon található szerződést elfogadod, ezért kérünk, rendelésed véglegesítése előtt feltétlenül olvasd el!

Eladó adatai

Cégünk adatai megtalálhatók ezen weboldal Kapcsolat részében.

 

Általános rendelkezések

A Szabó DTP & Nyomda Kft. honlapján keresztül történt elektronikus rendeléssel a jelen dokumentumban leírt feltételek szerint vásárlási szerződés jön létre a Szabó DTP & Nyomda Kft. és a rendelést leadó magánszemély, intézmény vagy cég között. A Megrendelő a “Megrendelem” gomb megnyomásával fogadja el a szerződés feltételeit.

A Szabó DTP & Nyomda Kft. csak a http://www.szabodtp.huhttps://nevjegybolt.hu és a http://www.nevjegykaryabolt.hu címen, a cég adataival jól felismerhetően azonosított internetes honlapon keresztül leadott rendelésekért felel.
A Szabó DTP & Nyomda Kft. fenntartja a jogot arra, hogy jelen Feltételeket bármikor, a Vásárlónak küldött előzetes értesítés nélkül módosítsa.
A vásárló kijelenti, hogy elfogadja a Feltételeket, magára nézve azt kötelező érvényűnek tartja, tisztában van a rendelés menetével és a fizetés feltételeivel. A megkötendő szerződés írásban foglalt szerződésnek minősül, később a rendelésszám alapján hozzáférhető az arra jogszabályban feljogosítottak számára. A szerződés nyelve a magyar.

Cégünk jelenleg csak a Magyar Köztársaság területéről fogad el megrendeléseket és csak a Magyar Köztársaság területén teljesíti azokat. Más országokba nem szállítunk és nem fogadunk el megrendeléseket. Későbbiek során ez bővülhet, erről tájékoztatást adunk.
Bejelentkezés – regisztráció

A megadott e-mail címmel és jelszavaddal egyszerűen bejelentkezhetsz oldalunkra, megtekintheted korábbi rendeléseidet, módosíthatod adataidat.

A regisztráció alkalmával fontos a mobilszám megadása is, hogy elérhető legyél esetleges problémák gyors megoldása vagy a futár számára.

Rendelés – visszaigazolás – szállítás
A rendelés feladása után kapsz egy automatikus rendelés visszaigazolást. Ebben megtalálod a rendelésedre vonatkozó adatokat, valamint a megrendelt termék képét.
Minden érvényes rendelést egy azonosító számmal látunk el, ezt a számot az automatikus visszaigazoló levél tartalmazza.
Árak
Oldalunkon található termékek árai magyar forintban értendők és tartalmazzák az általános forgalmi adót.
Csomagolási költség
Nem számolunk csomagolási költséget!

Csupán a termékek árát és a szállítási költséget kell kifizetned a csomagok átvételekor.

Szállítás
Vidékre postai úton, Budapestre futárral vagy postai úton szállítunk.
A csomagokat futárral munkanapokon 8 és 18 óra között szállítjuk ki. Ha munkahelyedre kéred a szállítást, akkor kérünk, add meg a cég nevét is.
A szállítás napján nem határozható meg egy konkrét időpont, mivel a futár több csomaggal címről címre halad.A szállítás előtti napon e-mailben vagy telefonon értesítünk a csomag feladásáról, illetve a futár várható érkezéséről.Amennyiben a kézbesítés napján nem sikerül a csomag átvétele, úgy a futár a megadott telefonszámon felveszi Veled a kapcsolatot és megbeszéli a következő munkanapi átvétel időpontját. Ha ez sem sikerül, akkor postai úton, utánvéttel kapod meg a termékeket.
Fizetés
A megrendelt terméket jelenleg háromféle módon lehet kifizetni.
A., Postai kézbesítés esetén postai utánvéttel a termék átvételekor.
B., Futárral történő kézbesítés esetén a futárnak a termék átvételekor.
C., Céges törzsvásárlóink egyedi elbírálás alapján, átutalással is kiegyenlíthetik a számlát.
D., Weboldalunkon biztonságos bankkártyás fizetéssel
A futár minden esetben a csomaggal együtt átadja Neked a számlát is, amely tartalmazza a csomagban lévő termékek és a szállítás árát. Postai szállítás esetén a csomagban találod meg a számlát.

A Szabó DTP & Nyomda Kft. felelősségvállalásaA Szabó DTP&Nyomda Kft. vállalja, hogy a fenti dokumentumban leírtakat magára nézve kötelezőnek tekinti és azok teljesüléséért mindent elkövet. Tevékenységünk megvalósításához a termékkínálat, és a szállítás terén partnerekkel is együttműködünk, így a vásárlási szerződés teljesülését a partnerek szerződésteljesítése is befolyásolja.

A szerződés hatálya
Jelen szerződés a megrendelés leadásával lép hatályba, és a megrendelés teljesülésével zárul le.

Rendelések lemondása: a rendelés lemondására a rendelés leadásától számított 8 órán belül van lehetőség. A lemondáshoz szükség van a megrendelés azonosítójára, mely a rendelést visszaigazoló e-mailben található. A rendelés lemondható e-mailen, vagy telefonon keresztül. Amennyiben ezen időtartam után kívánsz elállni rendelésedtől, lehetőséged van cégünk munkatársával közvetlenül egyeztetni, aki mindent megtesz azért, hogy a rendelésed teljesítését leállítsa. A futárnak átadott csomagok kiszállítását már nem áll módunkban leállítani, azt köteles vagy átvenni, melyet követően természetesen a fogyasztóvédelmi törvényben szabályozott időtartamig jogod van a bontatlan, sértetlen termék visszaküldésére, melynek ellenértékét a Szabó DTP & Nyomda Kft. két héten belül megtéríti a számodra.
Az utánvétellel küldött áru esetében – ha az a részedről nem kerül átvételre – a teljes szállítási költség külön érvényesíthető.A visszaélések elkerülése érdekében a Szabó DTP&Nyomda Kft. fenntartja magának a jogot, hogy azon Vásárlókat, akik nem tartják be a vásárlási szerződésben foglaltakat vagy ne szolgálja ki, vagy a vásárlást feltételekhez kösse  (pl. előleg fizetése).
A Megrendelő felelősségvállalása

A Megrendelő tudomásul veszi, hogy rendelése jóváhagyásával jelen szerződést elfogadja, és az itt leírtak be nem tartásával szerződésszegést követ el, melyért jogi felelősséggel tartozik.
Garancia, szavatosság, reklamációA Szabó DTP & Nyomda Kft. szavatossági és jótállási felelosségére a Polgári törvénykönyvről szóló 1959. évi. IV. törvényben és a távollevők között kötött szerződésekről szóló 117/1991. (IX.10.) számú Kormányrendeletben foglaltak az irányadók.

Ügyfélszolgálat

Ha kérdésed lenne, tájékoztatásra van szükséged, vagy reklamálnál kérünk írj ügyfélszolgálatunknak: ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu

Figyelem!
– Ha a Neked küldött válaszlevél nem érkezik meg azonnal, vagy egy – két órán belül, akkor hibás e-mail címet adtál meg.
– A megjegyzés rovatba beírt kizáró feltételek Pl.: – akkor rendelem meg, ha …,-minden esetben érvénytelenítik a megrendelésedet!

Nagyobb értékű rendelések!
Az 50.000 Ft-ot megközelítő rendeléseket nagyobb értékű rendelésnek tekintjük.
Ilyenkor általában előleg átutalását kérjük.

Szállítási határidők:
A termékeket a megrendelés leadásától számított 7 munkanapon belül szállítjuk.
A csomagfeladás elött e-mailben vagy telefonon értesítünk a feladás napjáról és a csomag várható megérkezéséről.

Ha nem tudnád leadni rendelésedet online oldalunkon, kérünk írj
az ugyfelszolgalat@nevjegykartyabolt.hu címre és jelezd problémád!